dinsdag 31 mei 2016

L'oreal, W7


Weer een paar producten.  

 L'Oreal Lumo Magique Primer
(foto werkte niet meer, sorry)

Dit is een product wat ik via Bol.com heb gekocht, want de gewone drogist heeft dit niet. Ook dit product kwam in vele YouTube filmpjes voor. En voordat je denkt: oh jee! Nee dit is echt een goed product! Het geeft je inderdaad een glow 'from within', haha. Je hebt niet veel nodig - dat is mooi, want zo groot is het niet - en het blijft mooi zitten heel de dag. Het voelt licht en het laat ook geen 'laagje' achter. 14,95, maar het is het zeker waard!


L'Oreal Manga Mascara
(foto werkt niet meer)

De reclame kon mij niet overhalen deze te kopen. Tenslotte wil ik er niet als een chinees poppetje eruit ziet - ligt dat aan mij dat het zo over kwam?! - Maar op een dag dacht ik toch: ach. Het was bij de Lumi, 1 + 1 gratis. Maar ik ben aangenaam verrast. Het geeft inderdaad volume en 1 laagje is voldoende! No spiders in my lashes! 14,99 bij Bol.com



W7 Fixer Face Spray

Ik ben niet het type dat iets afbrand, maar oh sh*t, wat is dit vreselijk! Misschien komt het doordat ik een gevoelige huid heb, maar het prikte als een hel. En mijn mascara zat OVERAL! Ik heb dit op verschillende manieren gebruikt, maar nee, het is geen succes. 4,50 bij Beauty88.nl


W7 Porefection!

Goed, we sluiten toch af met een domper. Helaas. Maar dit heeft verder geen toegevoegde waarde in mijn make up ritueel. Voelt vies, maar ook op het gezicht. Alsof je een laagje olie op je gezicht smeert. 6,99 bij Beauty88.nl

Stay Beautiful!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten