dinsdag 31 mei 2016

Weiss Kapsalon



Schandalig!

Het is gewoon schandalig hoe lang geleden het is dat ik hier ben geweest. Ik ben de eerste die het toegeeft. Ik heb in de tussentijd een hoop producten gespaard, dus daar ligt het niet aan. En ik zal mijn best weer (moeten!) doen. 

We pakken het gewoon weer op. Maar: wat ook belangrijk is, is haar en voor nu gebruik ik even een stukje voor een kapsalon waar ik erg, erg, blij van word. Ik ben moeilijk met mijn haar, want mijn haar is moeilijk. Het is dun, veel en pluizig. Na jaren janken over kapsalons, heb ik er eentje gevonden. Eentje waar ik me welkom voel en niet een 'volgende klant'. 

Weiss Hair Artist
Voorstraat 386G
3311CX Dordrecht
Nederland
info@weisshairartist.com
Even voorstellen:

 Cindy Weiss-Donners

Mijn naam is Cindy en ik zit al heel wat jaren in het kappersvak. In mijn werkverleden heb ik bij veel hoog aangeschreven salons in Rotterdam geknipt. Hierbij werd altijd veel aandacht besteed aan de nieuwste trends en technieken op het kappersgebied.
Wanneer je bij mij binnen stapt zul je merken dat ik een open sfeer erg belangrijk vind. Mensen moeten zich thuis kunnen voelen en lekker zichzelf kunnen zijn. De sfeer in de salon is bepaald door mijn persoonlijkheid en het geweldige Australische merk Kevin.Murphy.
Onder het genot van een lekker kopje koffie of thee neem ik rustig met je door wat je wensen zijn, wat er mogelijk is en of dat er dingen zijn waar je je aan ergert bij je haar. Ik zal je dan altijd eerlijk mijn advies geven. Mensen hebben verschillende haartypen waarvan ze vaak niet goed weten welk kapsel ze moeten nemen, denk hierbij aan krullend, fijn haar en kruinen. Mijn sterke punt is om van elk haar juist iets unieks te maken.

Amber van Opijnen.

Ze heeft al aardig wat opgebouwd bij Weiss en is nu al onmisbaar. Met zijn tweeën maken ze Weiss kapsalon een heerlijke plek om even weg te zijn van de gekke wereld. Waar alles snel moet en iedereen haast heeft. Dus als je echt even wilt ontspannen en geloof me, de klok zal je niet meer in jouw gedachten hebben, ga erheen! Zij houden rekening met alles en als jij iets niet wilt, doen ze het ook echt niet.

Ze werken met Kevin Murphy producten:
KEVIN.MURPHY TREATMENTS werken op moleculair niveau om de textuur, glans, vocht en de algehele gezondheid van het haar en hoofdhuid te verbeteren. Beschouw dit als een gezichtsbehandeling voor je haar. We verwijderen ruwe deeltjes met behulp van zachte en natuurlijke fruitzuren (AHA’s) uit Paypaya, citrus en ananas. Het geeft het haar vocht en kracht en maakt het haar zacht, handelbaar en glanzend.

Stay beautiful (and they will help!)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten