vrijdag 17 oktober 2014

DAGELIJKS MAKE UP


We hebben allemaal onze favoriete make up producten waarmee we ECHT NIET zonder kunnen. Wat we ook nieuw uitproberen, toch gaan we terug naar onze vertrouwde Must Haves. 

Ik ben geen uitzondering en heb graag mijn Must Haves dicht bij me. Hieronder een foto met mijn dagelijkse producten. 



Links naar rechts: (Als je even je scherm draait)

Wenkbrauwen: Hema Eye Brow Kit poeder, Taupe 02
Wimpers: Essence 'Get Big Lashes'
Bronzer: Essence Sun Club for Blondes (volgens mij niet meer verkrijgbaar)
Foundation: Maybelline Dream Matte Mouse, Sand 30
Blush: ELF baked blush, Peachy Cheeky #83351
Poeder: Oriflame Giordani Gold Bronzing Pearls, Natural Radiance 
EyePrimer: ELF primer, Sheer
Consealer: Catrice Cover Stick, Light Beige 005 (Niet helemaal naar mijn zin)
Oogpotloot: Max Factor Kohl Pencil, Black 020 
Lashcurler: ELF



Ik gebruikte natuurlijk andere foundations, voor de Dream Matte Mousse. Ik moest deze altijd mixen. 
Essence CC Cream, Natural
L'Oreal True Match, Rose Ivory


Waar ik ook erg van onder de indruk ben is de Nude Magique van L'oreal, groen. Deze is tegen roodheid in de huid, werkt top! Maar ook moest ik deze nog steeds mixen met de CC cream van Essence. 


Ik gebruik weinig voor mijn lippen, want na een half uurtje is het er bij mij al vanaf. Sinds ik deze lipgloss heb, kan ik het toch niet laten, samen blijft het langer zitten. Als ik de lipliner opgedaan heb, dep ik dit af met een tissue en daarna pas de lipgloss, maar weer deppen. Dan blijft het een uurtje zitten. 
Lipliner: Hema, Miss Helen 18
Lipgloss: New CID Cosmetics I Gloss, Champagne

Ik hou van nieuwe producten proberen, maar ik hou er ook van als niet al mijn geld ernaar op gaat. Tenslotte is het luxe en geen must. Essence en ELF zijn toch mijn favoriete low budget merken. Je krijgt een hoop voor het geld. Sommige producten vind ik van deze merken beter dan de duurdere. Ik gebruik geen tot weinig primer, als ik er eentje gebruik is het van ELF. Ik hou er niet van als het lijkt alsof ik vier lagen onder mijn poeder heb zitten en dat voelt het vaak wel. En omdat ik er niet van hou, heb ik ook nooit eerder iets anders geprobeerd, want het blijft over het algemeen wel goed zitten. 

Dus, koop wat je leuk vind en het hoeft niet perse duur te zijn. Ga lekker experimenteren - ik zit ook vaak in het weekend 5 x alles eraf te halen, omdat ik aan het experimenteren ben - en doe waar je je goed bij voelt. Leer de technieken en have fun! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten